czwartek, 3 grudnia 2015

Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się- Yves Rocher



Opis produktu:
Szampon wzbogacony o wyciąg z pokrzywy o właściwościach przeciwłojotokowych. Produkt sprawia, że włosy są lekkie, błyszczące i mniej się przetłuszczają, a skóra głowy jest czysta. Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.

Według mnie:
Szampon kupiłam kierując się dobrymi opiniami przeczytanymi w Internecie. Niestety u mnie się nie sprawdził. Mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się, które myję średnio co drugi dzień.  Niestety ten produkt w żaden sposób nie pomógł mi przedłużyć ich świeżości.  Sprawił, że moja skóra głowy była wysuszona. Pachnie jak chyba każdy szampon do włosów przetłuszczających się- czyli pokrzywą. Zapach utrzymuje się i na włosach i w łazience co mi osobiście nie przeszkadzało. Ja go więcej nie kupię ale jeśli ktoś ma problem z przetłuszczaniem się włosów to warto wypróbować, może akurat się sprawdzi, a cena w porównaniu do wydajności nie jest wysoka :)




Cena i dostępność:
11,90; Yves Rocher
Plusy:
+ dobrze się pieni
+ wydajny
+ /- cena
+ /- dostępność
+/- zapach
Minusy:
- działanie
- silne wysuszanie skóry głowy




Pozdrawiam,
Magda ^



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło, że jesteś :) Dziękuję za komentarz, mam nadzieje, że zostaniesz ze mną na dłużej.