środa, 20 stycznia 2016

Balsam do ust o zapachu Raffaello



Opis produktu:
Soczysty balsam do ust został wzbogacony w wosk, masło i olej pochodzenia naturalnego, aby zapewnić ustom jak największy komfort i intensywną pielęgnację. Balsam pozostawia na ustach słodki smak kokosów. Składniki pochodzenia naturalnego stanowią aż 82% formuły kosmetyku.




Według mnie:
Dziś mam coś dla miłośników słodkiego smaku i zapachu kokosów. Mowa tu o balsamie do ust „Noix de CoCo”- Yves Rocher. W czasie wizyty w sklepie podeszłam do niego bardzo sceptycznie zastanawiając się czy to nie będzie kolejny produkt, który za niedługi czas wyląduje zapomniany gdzieś na dnie torby. Nic bardziej mylnego! Nie dość, że ma piękny zapach (który od razu skojarzył mi się z pralinkami Raffaello) to i w działaniu pozytywnie mnie zaskoczył. Usta po użyciu balsamu są miękkie i nawilżone. Długo utrzymuje się na ustach dzięki czemu chroni je przed wysuszaniem i pękaniem na zimnie. Jest w wygodnej formie sztyftu, dzięki czemu aplikacja jest szybka i wygodna . Dodatkowo jest bardzo wydajny- mam go od kilku miesięcy, a zużyłam dopiero połowę :P Zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym jest dostępnych kilka opcji zapachowych więc jeśli ktoś nie lubi kokosów to i tak na pewno znajdzie coś dla siebie. Polecam, bo naprawdę warto wypróbować :)
 
Cena i dostępność:
8,90 zł, Yves Rocher
Plusy:
+ Zapach
+ Działanie
+ Wydajność
+ Cena
+/- Dostępność
Minusy:
- Brak






Pozdrawiam,
Magda ^

8 komentarzy :

  1. Miałam kilka balsamów do ust z YR ale za bardzo świeczkowate są dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zapachem kokosowym, ale Yves Rocher bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele zapachów do wyboru:) Każdy znajdzie coś dla siebie:)

      Usuń
  3. Nie przepadam również za kokosowym zapachem :) I za samym Rafaelo też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Rafaello, a za bardzo nie jadam słodyczy, może taki balsam byłby "namiastką"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kokosowy zapach i chętnie bym wypróbowała ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś :) Dziękuję za komentarz, mam nadzieje, że zostaniesz ze mną na dłużej.