wtorek, 19 kwietnia 2016

Gyros z kurczaka w tortilli. Pomysł na sycący obiad.




Jeśli chodzi o posty z przepisami mam bardzo mieszane uczucia. Przepis na kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym z brokułami miał największa liczbę wyświetleń z dotychczas wstawianych przeze mnie wpisów. Liczba ta była ponad dwukrotnie wyższa niż liczba wyświetleń postu zakupowego. Mimo to nie ma pod nim żadnych komentarzy. Nie wiem czy ja coś źle robię czy to jest kwestia tego, że chętniej i przyjemniej komentuje się kosmetyki. Tak czy inaczej mam dziś dla Was kolejny przepis. Tym razem na gyros w tortilli z warzywami  i sosem. Pomysł na obiad jest prosty, pyszny i jak wspomniałam w tytule- bardzo sycący.
To do działa! : )


Co będzie potrzebne?
1. Cztery tortille
2. Pierś z kurczaka
3. Przyprawa kebab- gyros
4. Oliwa lub olej
5. Czerwona cebula (około 3/4)
6. Dwa ogórki gruntowe
7. Dwa małe pomidory lub jeden duży
8. Mała kapusta pekińska
9. Sos czosnkowy

Dodatkowo:
1. Ser
2. Ulubiony sos ( ja użyłam tysiąca wysp)

Sposób wykonania:
1. Pierwszym krokiem jest przygotowanie składników. Pokroić mięso, ogórki, pomidory, kapustę pekińską i cebulę.

2. Podsmażyć mięso na oliwie lub oleju doprawiając przyprawą kebab- gyros.
3. Tortille posmarować sosem czosnkowym.


4. Rozłożyć składniki na czterech plackach. Według uznania można dodać też ser ( ja na dwóch dodałam mozzarellę).


5. Złożyć placki jak widać na zdjęciu poniżej.


6. Rozgrzać toster. Piec po kolei każdą tortille przez kilka minut. Należy cały czas kontrolować by się nie spaliła tylko delikatnie przypiekła.


7. Podawać ciepłe z ulubionym sosem lub ketchupem- ja przygotowałam domowy sos tysiąca wysp:)
I gotowe:)


Jeszcze kilka lat temu omijałam kuchnię szerokim łukiem. Od kiedy wyprowadziłam się od rodziców zaczęłam eksperymentować i polubiłam przygotowywanie domowych posiłków. Uwielbiam proste i szybkie dania, które przede wszystkim dobrze smakują. Dlatego zachęcam do wypróbowania przepisu i podzielenia się spostrzeżeniami w komentarzach ;)


Pozdrawiam,
Magda ^

3 komentarze :

Miło, że jesteś :) Dziękuję za komentarz, mam nadzieje, że zostaniesz ze mną na dłużej.