środa, 13 kwietnia 2016

Szampon do włosów normalnych z pokrzywą zwyczajną. Green Pharmacy




Dziś mam dla Was recenzję produktu firmy Green Pharmacy. Szampon do włosów normalnych z pokrzywą zwyczajną jest bardzo łatwo dostępny. Widziałam go w drogeriach, aptekach i supermarketach.
Green Pharmacy słynie z ziołowych produktów do pielęgnacji całego ciała. Ja z tej firmy jednak miałam okazję przetestować tylko szampon i dziś opowiem Wam co o nim myślę ;)



Pierwszą butelkę kupiłam jeszcze w liceum. Skusiłam się na niego ze względu na promocję w Rossmannie (dałam za niego wtedy około 5 złotych). Chciałam wypróbować dla odmiany coś naturalnego na swoich kosmykach. Dużo się wtedy naczytałam o dobroczynnych właściwościach pokrzywy i pomyślałam, że może w końcu uda mi się zapanować nad nadmiernym przetłuszczaniem skóry głowy. Niestety szybko przekonałam się, że o rzadszym myciu włosów mogę nadal tylko pomarzyć. Szampon nie pomógł, a wręcz miałam wrażenie, że zaszkodził. Skóra głowy nie dość, że dalej przetłuszczała się w ekspresowym tempie (jak nie szybciej) to jeszcze doszło swędzenie i podrażnienie skalpu. Zrezygnowałam z pokrzywy i wróciłam do drogeryjnego szamponu. 


Po jakiś dwóch latach miałam okazję użyć tego szamponu ponownie. Sama nie zdecydowałabym się na jego zakup. Zrobiła to moja mama. Aptekarka poleciła jej ten produkt więc kupiła od razu też butelkę dla mnie. Nie byłam zachwycona tym faktem ale ze względu na to, że nie zabrałam z Olsztyna swojego szamponu to byłam zmuszona skorzystać z zapasów mamy. Moje zdziwienie po wieczornej kąpieli nie miało granic. Dobrze zmył olejek z włosów, dokładnie oczyścił skórę głowy, a włosy były błyszczące i zyskały objętości. Włosy po dwóch dniach nadal wyglądały dobrze. Zabrałam szampon ze sobą by sprawdzić czy przy dłuższym stosowaniu nadal będę zadowolona z efektów. 
Od tego czasu minął ponad rok, a ja wciąż kupuję go regularnie. W międzyczasie stosowałam wiele innych szamponów ale zawsze do niego wracam i serdecznie go wszystkim polecam! ;)

Cena i dostępność:

Około 9 złotych; drogerie, apteki, supermarkety
Plusy:
+ Dostępność
+ Wydajność
+ Działanie
+ Oczyszczanie
+ Zapach
+/- Cena (jest bardzo często w promocji)


Nie jestem zwolenniczką przypisywania produktów do rodzaju włosów. U mnie nigdy się to nie sprawdza. Stosowałam wiele szamponów do włosów przetłuszczających się, które zamiast pomoc szkodziły, natomiast często sprawdzają się u mnie produkty do włosów normalnych . Dążę do tego- że kosmetyki trzeba przede wszystkim przetestować na sobie i czasem nie warto ich od razu skreślać tylko dać im za jakiś czas drugą szansę. Może akurat produkt, który na początku wydał Ci się przeciętny za kilka miesięcy pozytywnie Cię zaskoczy;)

Pozdrawiam,
Magda ^

4 komentarze :

  1. U mnie te szampony dość mocno plączą włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam wspomnieć, że też miałam z tym problem... teraz nakładam odżywkę zaraz po umyciu i dopiero wtedy rozczesuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O skuszę się na niego, akurat potrzebuję czegoś do mocnejszego oczyszczania włosów:)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś :) Dziękuję za komentarz, mam nadzieje, że zostaniesz ze mną na dłużej.