sobota, 21 listopada 2015

Krem BB dla skóry tłustej i mieszanej- Garnier


Opis produktu:
Produkt jest stworzony do skóry mieszanej lub tłustej. W sposób natychmiastowy i skuteczny zmatuje, zmniejszy niedoskonałości, doda blasku, nawilży i zapewni skórze ochronę UV. Unikalna beztłuszczowa formuła specjalnie opracowana dla skóry tłustej zawiera silnie absorbujący perlit. Pomaga kontrolować błyszczenie się skóry przez cały dzień. Skutecznie zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości. Formuła BEAUTY BALM PERFECTOR została wzbogacona w pigmenty mineralne, aby natychmiast upiększać skórę oraz maskować niedoskonałości. Komfortowa konsystencja kremu pozwala na optymalne pokrycie i szybko wtapia się w skórę. Filtr SPF 20 pomaga chronić skórę przed działaniem promieni UV.


Według mnie: Kremu BB używam już od bardzo dawna. Po przygodach z różnego rodzaju podkładami, pudrami i korektorami w końcu znalazłam swój sposób na naturalny, szybki i delikatny makijaż. Lubię go za to, że jest jasny, nierzucający się w oczy i (jak obiecał producent) szybko wtapia się w skórę. Zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości choć z bardzo problemową cerą niestety nie da sobie rady(ja i tak zawsze używam jeszcze korektora na cienie pod oczami czy jakieś większe, bardziej widoczne wypryski). Konsystencja jest dla mnie trochę zbyt rzadka. Często zapominam dokręcić do końca zakrętkę przez co mam non stop brudną kosmetyczkę. Przy jego stosowaniu trzeba też pamiętać o tym, że trochę wysusza skórę i warto przed nałożeniem kremu bb i już po zmyciu makijażu nawilżyć buzię. 




Cena i dostępność:
 15-20 złotych; drogerie, supermarkety

Plusy:
+ Wtapiający się w skórę
+ Zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości
+ Nierzucający się w oczy
+ Zawiera filtr SPF 20
+ Cena
+ Dostępność
Minusy:
- Konsystencja
- Wysusza skórę




Pozdrawiam,
Magda ^


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło, że jesteś :) Dziękuję za komentarz, mam nadzieje, że zostaniesz ze mną na dłużej.