piątek, 20 listopada 2015

Odżywka do włosów kręconych (?) z wyciągiem z Baobabu- Yves Rocher


Opis produktu:
Zastosowanie odżywki po umyciu włosów to drugi z trzech obowiązkowych etapów programu poskramiania loków. Podkreśl jeszcze bardziej kręcone włosy dzięki polisacharydom zawartym w wyciągu z liści baobabu o właściwościach utrwalających. Po zastosowaniu odżywki włosy nie sprawiają trudności przy rozczesywaniu oraz nie puszą się i nie elektryzują. Loki są mocne, sprężyste i pod kontrolą.

85% kobiet potwierdza, że uzyskało efekt sprężystych, miękkich i błyszczących loków.



Według mnie:
Natura obdarzyła mnie (jak to moja mama mówi) „włosami podatnymi na układanie”.  Czyli ani prostymi ani kręconymi- ale i jeden i drugi efekt potrafię osiągnąć dość szybko:P Zazwyczaj skłaniam się do delikatnych fal i w tym celu robię na noc fryzurę a’la ślimak :) Miałam nadzieję, że po użyciu odżywki moje włosy będą bardziej pofalowane i ten efekt utrzyma się dłużej. I tak było po pierwszym użyciu. Niestety za każdym kolejnym było coraz gorzej. Miałam nawet wrażenie, że moje włosy reagują w sposób odwrotny do zamierzonego celu-zaczęły się bardziej puszyć i gorzej układać. W końcu zrezygnowałam z używania tej odżywki i schowałam ją do szafki. Może za jakiś czas dam jej drugą szansę :)


 

Cena i dostępność:
14,90  złotych; Yves Rocher
Plusy:
+ Delikatny zapach
+ Wydajność
+ Konsystencja
+/- Cena ( czasami jest w promocji)
+/- Dostępność ( tylko w sklepach Yves Rocher lub można zrobić zakupy przez Internet)
Minusy:
-  Działanie

Zachęcam wszystkich do komentowania :)


Pozdrawiam,
Magda ^
 

<![endif]-->

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło, że jesteś :) Dziękuję za komentarz, mam nadzieje, że zostaniesz ze mną na dłużej.